Saturday 15 September 2012

Matlumat Lengkap Mengenai STIFORP


Bagaimanakah POWERTEAM & DGREAT NETWORK boleh memimpin anda? Kerana Kami juga bermula dengan kemiskinan dan kesederhanaan, sama seperti anda. Tak penting di mana kita bermula, yang penting esok kita di mana ! 


APA ITU STIFORP? 


Stiforp adalah bisnes internet terhebat masakini. 100% dijalankan secara online. Sistem yang sangat POWERFULL. Baca FAKTA berikut: 

1. Pelan pemasaran yang terkini dengan Bonus yang sangat BESAR!     

Jika anda menaja, bonus sehingga 88%. Jika anda tidak sempat menaja (atau kurang pandai), anda tetap layak bonus hasil dari limpahan kami, anda dapat 2.5% daripada jumlah yuran langganan dalam kumpulan anda setiap bulan!

2. Limpahan network berlaku di secara binary.

Jika anda tidak pandai menaja, anda perlu kekal aktif melanggan sistem Stiforp iaitu hanya USD9.95 setiap bulan (anggaran RM32). Hanya guna pakai sahaja, network anda akan berkembang secara automatik. Bonus limpahan ini adalah bonus matrix dan tiada syarat dikenakan untuk anda terima bonus ini. Maksudnya, walaupun anda belum buat apa-apa lagi, asalkan akaun anda AKTIF, maka bonus matrix ini akan tetap dibayar.

Senang cakap... "Tak Pandai Menaja Pun Dapat Income Bulanan" 

3. Bonus Powerline USD4 (bonus khas sebelum upgrade) . 

Jika anda belum upgrade lagi, ramai ahli stiforp satu dunia sedang upgrade ketika ini. Dan berdasarkan powerline, mereka yang mendaftar selepas anda akan diletakkan dalam powerline ini. Maka, anda akan dapat USD4 dari bonus powerline ini. Bonus ini akan dimasukkan ke akaun kita pada awal bulan berikutnya (khamis pagi waktu Malaysia)
        
Senang cakap, anda tunggu sehingga 30 hari (atau lebih cepat), bonus USD4 ini comfirm masuk.Join sahaja dah dapat USD4.

APA PRODUKNYA?


Selepas anda “UPGRADE” anda akan diajarkan cara daftar Kad Debit Mastercard Payoneer . Yg mana akan di pos kerumah anda dalam masa 3-4 minggu. Dan, bila bonus masuk, anda boleh keluarkan CASH dari mana-mana ATM machine satu dunia!
Bukan itu jer, dengan melanggan system STIFORP, anda akan dapat TOOLS Internet Marketing yang bernilai ribuan ringgit! Ianya termasuk:

PERSONALIZED LANDING PAGE 

  
Anda akan dapat SISTEM PERSONALIZED LANDING PAGE. Yang mana automatic sudah wujud + borang opt in + autoresponder.Setiap satu nya boleh edit :

  • Tukar tajuk & Butiran
  • Ayat Promosi
  • Gambar profil & Header
  • Akaun FB dan Twitter
  • Links apa jua bisnes tambahan
  • Pilih Video Presentation (build in) atau letak youtube link.

LANDING PAGE SETUP (3 SET) - PELBAGAI PILIHAN DESIGN
Sistem ini berbeza dengan Produk 1, ianya lebih focus kepada Video Spokeperson, Flash Movie, dan pilihan sehingga 10 Design Template. Hanya guna pakai saja untuk prome bisnes internet untuk ada dapatkan “Mailing List”.


VIDEO SPOKEPERSON  

Contoh # 1 KLIK DISINI 
Contoh # 1 KLIK DISINI 
Contoh # 1 KLIK DISINI   

FLASH MOVIE PRESENTATION 

   
SISTEM AUTORESPONDER


  
TRAFFIC ROTATOR DAN BANYAK LAGI. 


  
SEMUA SISTEM NI JIKA LANGGAN SATU PERSATU HARGA BERNILAI > lebih RM2,000 Tapi, dengan STIFORP hanya USD9.95 sebulan saja..! 

KEKALKAN BISNES ANDA * MAJUKAN BISNES!! 


Apa saja bisnes anda lakukan! Kami HORMATI bisnes anda. Dan kami disini BERSATU demi ILMU Marketing Yang POWER + Income ke-3!!
Bayangkan semua leader-leader hebat berkumpul dan sama-sama saling bantu membantu dengan berikan ILMU yang tanpa berbelah bagi.


BERMULA DENGAN DAFTAR PERCUMA
Anda akan diberikan website promosi atas nama anda. Pelbagai design pilihan dan pelbagai bahasa. Ini memudahkan anda mendapat network hanya dengan pendaftaran percuma!

Website tambahan daripada Group PowerTeam juga diberikan PERCUMA kepada anda. Contohnya seperti berikut:


SISTEM EMAIL FOLLOW UP BANTUAN 
 Anda tidak perlu susah-susah untuk mengarang email follow up dalam bahasa melayu. Kerana apabila anda bersama kami (Power Team), maka anda boleh pakai sistem kami secara PERCUMA! Sudah siap sepenuhnya, anda hanya perlu gunakan saja.

CLOSING 2 KALI SEMINGGU  
Closing adalah setiap selasa dan jumaat 12 malam (waktu USA), jika waktu Malaysia adalah setiap Rabu 1.00ptg dan juga Sabtu 1.00ptg

Apabila sampai waktu closing (cut-off), maka mereka yang telah upgarde akan masuk dalam kedudukan matrix mengikut level. Jika anda telah mendaftar dahulu, tetapi upgrade lewat, maka orang yang terkemudian mendaftar dan upgrade segera akan duduk dilevel lebih atas daripada anda.

jadi, jika anda sudah bersedia, TERUS UPGRADE!

RAKYAT MALAYSIA & INDONESIA GEGAR DUNIA!!

Terkini, di carta Top Leader sudah membuktikan rakyat Malaysia dan Indonesia mula menakluki dunia..! Sedangkan baru saja bermula pada Mei 2012.

Malah, ramai juga nama-nama majoriti adalah dari Power Team dan DGreat Network! Iaitu team kami :)

BONUS USD4 JIKA ANDA UPGRADE! 

  
Jika dalam "powerline" anda sudah ada warna oren, dan lebih daripada 3 orang, maka anda akan dapat USD4 sekiranya anda Upgrade keahlian anda.


Anda belum buat apa-apa lagi, tapi sudah dapat USD4 hasil ahli yang lain upgrade dalam Powerline anda. Ini juga sebagai bonus galakkan kerana anda bersama Stiforp.



CARA SEMAK POWERLINE: 1# klik http://stiforp.com/login
2# masukkan email anda di bahagian Pre Enroller dan klik login
3# selepas login, klik pada Genealogy atau Company Momentum
4# anda lihat berapa ramai telah warna oren yang sudah upgrade

BONUS-BONUS YANG BESAR + LUMAYAN!

1) BONUS TAJAAN / SPONSOR /ENROLL NEW MEMBERS.

Jika anda melakukan promosi website anda, maka setiap yang sertai anda, anda akan dapat USD25. Anda boleh menaja seberapa ramai yang anda suka! Jika anda menaja 10 orang, maka anda dapat 10 x USD25 = USD250 
~Bukan itu saja, setiap tajaan anda membuat tajaan pula, anda mendapat ~ 

# Tajaan generasi ke-2 : USD2 setiap seorang.
# Tajaan generasi ke-3: USD1 setiap seorang.

Bonus Tambahan (jika anda status 4 star dan 5 star):
# 4 Star Infinity: USD1 setiap new upgraded infinity (tanpa had generasi)
# 5 Star Infinity: USD1 setiap new upgraded infinity (tanpa had generasi)

** Kelayakan 4 Star dan 5 Star akan diberikan panduan selepas anda upgrade.

2) BONUS MATRIX 2X14 LEVEL. 
 
Setiap ahli dalam rangkaian anda, samada anda yang taja atau secara limpahan, maka anda akan dapat 2.5% setiap seorang daripada jumlah maintain USD9.95 sehingga 14 level (jika anda ambik pek 2) atau sehingga 12 level sahaja (jika anda ambil pek 1)

Walaupun anda tidak menaja, anda tetap LAYAK BONUS INI.

Pada mulanya ianya mungkin kecil, tapi, bila group berkembang, anda berpotensi mendapat income pasif setiap bulan sehingga USD8191 (RM24,000)


Ya, dengan bantuan Komuniti POWERTEAM + DGREAT NETWORK, kami bekerjasama membantu yang lain. Anda yang KEKAL MELANGGAN produk stiforp, anda akan dapat pulangannya juga, sedikit demi sedikit?. Kumpul lama-lama jadi banyak,

PASTIKAN ANDA KEKAL AKTIF MELANGGAN SETIAP BULAN USD9.95 SAHAJA!

3) BONUS MATCHING 5 GENERATIONS
Ini merupakan bonus yang paling lumayan jika anda buat tajaan. Setiap orang yang anda taja, anda akan dapat 50% bonus matching dari pendapatan matrix mereka setiap bulan!

~ Matching Generasi Pertama ~50%

Bukan itu saja, anda akan dapat juga bagi generasi berikutnya #
~ Matching Generasi Ke-2 ~ 20%
~ Matching Generasi Ke-3 ~ 10%
~ Matching Generasi Ke-4 ~ 5%
~Matching Generasi Ke-5 ~ 3%

BUKTI PENDAPATAN GROUP KAMI!

Baru saja bermula, dan kami FOKUS 100% buat bisnes ni sampai jadi. Hasilnya, kurang 30 hari sudah collect RM10,821. Setakat ini kami memegang rekod Malaysia sebagai TERPANTAS mencecah pendapatan 5 angka dalam stiforp, iaitu cuma dalam 29 hari sahaja selepas JOIN.

BERAPA KENA BAYAR UNTUK UPGRADE?

Ada 2 Pakej Untuk Anda JOIN:

1) PAKEJ 1: USD49.95 (~RM160) dan bulanan USD9.95 (~RM30~ )

 ~ ranking ahli biasa ~

~ bonus matrix layak 12 level ~

 ~ risiko terkeluar dari matrix jika 'miss' yuran bulanan ~


2) PAKEJ 2: USD149.95 (~RM480) - tidak perlu yuran bulanan selama 1 tahun.  

    ~ Jimat 20% ~
    ~ Naik rank 3 star ~
    ~ Kelebihan bonus matrix 14 level ~
    ~ Bonus Matching 3 level ~
    ~ Akaun aktif 1 tahun - tiada risiko terkeluar ~    

~ CARA PEMBAYARAN YURAN UPGRADE ~

PILIHAN 1: KAD KREDIT / KAD DEBIT     

Memandangkan ini ada bisnes internet, untuk anda upgrade anda perlukan kad kredit atau kad debit yang ada logo VISA atau MASTERCARD
PILIHAN 2: KAD DEBIT MAYBANK (BUAH CERI)
Jika kad ATM Maybank anda masih yang lama (Kuning/Hitam), anda boleh terus ke Maybank dah tukarkan kepada yang baru (gambar ceri): 


PILIHAN 3: KAD DEBIT RHB

ATAU, jika anda TIADA KAD DEBIT MAYBANK INI, anda boleh pergi mana-mana Easy RHB branch, kebiasaannya ada di TESCO dan buka pada malam hari dan juga hari Sabtu dan  Ahad

Anda boleh apply "Kad Debit RHB" hanya dalam 10-15 minit dah siap. Bawa saja IC (kad pengenalan) dan juga wang untuk dimasukkan sebagai deposit (untuk dijadikan baki dalam kad). Tak perlu nak buka akaun RHB, hanya bawa saja IC dan duit.


PILIHAN 4: GUNAKAN VIRTUAL CREDIT CARD (VCC) 

Jika anda tahu cara beli VCC, anda boleh gunakan cara VCC untuk upgrade. Sila gunakan VCC bernilai USD50 untuk Pakej 1 dan USD150 untuk Pakej 2.
Jangan peningkan kepala jika anda tidak pernah dengar VCC, maka anda boleh guna PILIHAN 5

PILIHAN 5: BAYAR TUNAI / CASH (BANK IN) 
Sekiranya anda memang tiada kredit atau debit card, dan anda malas untuk ke Easy RHB Bank, anda boleh bank in kepada akaun kami (Team Leader). Dan kami akan belikan VCC untuk anda dan kami akan UPGRADE kan akaun anda.
Cumanya, untuk permohonan VCC anda akan dikenakan sedikit caj dari VCC provider. Jumlah yang perlu anda bank in adalah: 

      PAKEJ 1: RM180

      PAKEJ 2: RM530

Sila hubungi enroller anda untuk mengetahui cara pembayaran CASH ini

>> KLIK SINI UNTUK PANDUAN UPGRADE <<









 


No comments:

Post a Comment