Monday, 25 June 2012

Betul Ke Boleh Buat Duit Dengan STIFORP ???

Persoalan yang selalu di tanya oleh rakan rakan FB..Betul ke boleh buat duit dengan Stiforp walau pun tak menaja ??? Kali ni aku nak buktikan dengan korang,Stiforp memang boleh buat duit ,korang baca testimoni dari seorang yang tak tau dan tak faham apa itu Stiforp ,tetapi dia nampak peluang ,terus sambar je dan upgrade hasil nya ....baca testimoni seterus nya ...



Memang tak dinafi kan ramai rakan rakan kita menolak pelawaan kita untuk menyertai Stiforp ...alasan nya ..

1. Susah la nak cari orang..
2. Tipu la ! mana boleh join stiforp tapi tak menaja....
3. Ala buang masa je ,baik aku cari kerja lain....
4. Aku ni buta IT ,mana tau pasal bisnes internet ni...

Ni lah ayat ayat orang yang tidak berfikir diluar kotak pemikiran ,itu semua adalah alasan, kalau nak seribu daya kalau tak nak seribu dalih...orang orang macam ni biar lah mereka menang mencipta alasan ,asal kan kita menang mencipta kejayaan ,mereka ni bukan nya kepala batu ,tapi ada batu dalam kepala ,,,hi...hi..hi..

" Tempah kedudukan anda jadi yang terawal jom "


Ada sebarang pertanyaan boleh diaju kan diruangan komen

No comments:

Post a Comment